Søg i denne blog

fredag den 26. juli 2013

Pizza-tur til Blokhus

Hej Allesammen!

Håber i nyder ferien, det gør jeg selvom, at den går meget hurtigt:-)

Vil lige fortælle om min pizza-tur til Blokhus med min moster, onkel, mor, far og søster:-)

Min onkel Klaus kendte til et sted, som lå oppe i Blokhus. Det hedder Gateway, og hvis man går derind er der både grill, bålsted, og så er der en Pizza stenovn.

Vi skulle selv hugge brænde, for at få gang i stenovnen, og det tog også ca. en time at starte den op.


Mens vi ventede på at få ovnen i gang, tog vi lige et spil kup.


Så var det tid til at lave pizzaer:-)



Så skulle de i ovnen, de tog ikke mere end 2-3 min, fordi ovnen var så varm!:-o


Nu var de færdige og skulle spises!


Hvis i kunne få lyst til at tage derop, må i meget gerne skrive for at få lidt info:-)

Forsat god ferie, knus Trine <3





2 kommentarer: